We begonnen ooit als een verhuisbedrijf voor particulieren. Voegden vervolgens ook zakelijke verhuizingen aan onze diensten toe. En nu, vele jaren later, kunnen we onszelf eigenlijk geen traditioneel verhuisbedrijf meer noemen. We worden namelijk meer en meer een facilitaire en logistieke partner met een geavanceerd warehouse, waar de houten opslagkisten voor particuliere inboedels plaatsmaken voor entresolvloeren met palletplaatsen. Op deze pallets staat onder andere meubilair voor hotels, multicopiers en vendingmachines.
Naast de particuliere en zakelijke verhuizingen, hebben we nog veel meer kennisintensieve services onder ons dak. Zo bieden we efficiënte opslag in ons warehouse, kunnen we je gehele (internationale) meubellogistiek regelen (van bezorgen tot monteren, installeren en opruimen bij de consument maar ook een compleet hotel), zetten we ‘handymen’ in voor klussen in jouw gebouw en zijn we ook nog partner in last-mile logistiek. Een hele mond vol, dus.
Om de logistieke ontwikkeling in ons warehouse de komende jaren voortvarend door te zetten, hebben we sinds kort een frisse logistieke coördinator in ons midden. Loes de Rouw zorgt er voor dat het hele warehouseproces ‘smooth’ verloopt, van goederen in ontvangst nemen tot opslag en controle in ons warehousemanagementsysteem. Zij is inmiddels onze echte logistieke ‘hotspot’ geworden. Dus moesten we haar natuurlijk even aan jou voorstellen. Welkom Loes!